18 Nisan 2011 Pazartesi

-mim- fight to get it back again diyelim o halde!


Güzel olan şeyleri geri almak lazım, daha önce onlar bizim olmasa bile bi şekilde onları dudaklarından öpmek lazım!

efenim ucu açık işler tarafından mimlenmişim, ee madem mimlendim yazayım dedim ben de. Mim Konusu: ruh halinizi bir söz, bir şarkı bir çalgı bir çengi, işte ne bileyim belki bir vidyo belki bir resimle anlatmakmışşş.. Aydede de anlatmış elinden geldiğinceee..

eveeeeeeeeeeeeeeet İzmir'den döndüm, eski dostlarla görüştüm, yeni arkadaşlarla tanıştım, neşeli sohbetlere daldım, bol bol imza attım (fuarda cıbıl göbüş imzaladım-şaka değil, yaşasın 6.45!!) epey içtim ama yine sarhoş olmadım, sabahları sodamı içip ağaçların altında gerinirken garip tesadüfler yaşadım, mırıl mırıl mırıldanan kedişlerle yürüdüm, her zaman bi şeyler fısıldamaktan hoşlanan öykücü ağaçların altında eski arkadaşlarla kahvaltı yaptım, akşam oldu balık yedim rakı içtim, bi kaç dubleden sonra denize usul usul ilerleyip zavallı çipuranın ailesine özürlerimi ilettim, balığını midesine büyük bir iştahla indiren arkadaşımın tabağındaki balığın içinden bi yüzük çıkar mı diye düşündüm, sonra vazgeçtim böyle saçma şeyleri düşünmekten, yağmurun altında yürüdüm deli gibi ıslandım, bi dilenciyle uzun uzun konuştum sonra dediklerinden hiçbi şey anlamadığımı fark edip sessizce uzaklaştım yanından; Sonra fark ettim ki dilenci konuşmasına devam etti, kısacası dilencinin benimle değil de kendiyle konuştuğunu oldukça geç fark ettiğimi anladım, İstanbul'dan sıkıldığımı İzmir'i özlediğimi fark ettim, İzmir sokaklarında hiç de az anım olmadığını; kiminin iyi kiminin kötü olduğunu düşünüdüm, sonra bu anı yumaklarının üzerine hiç de kısa sayılmayacak aradan sonra bi sigara yaktım, o sigaranın baldan tatlı geldiğini düşündüöm ve dumanı Alsancak'a bırakarak ilerledim, akşam arkadaşlarla çokça içtikten sonra bi dostumun evine neşeyle dönerken yumurta yiyen insanlar gördüm ve yine anlam veremedim bu işe, (içtikten sonra yumurta yenmese keşke ıyyy) kibar şoförlerin de olabildiğini fark ettim, İzmir'in kızlarının gerçekten güzel olduğunu bir kere daha anladım... kısacası güzel İzmir'de güzel şeyler yaşadım...

mimlenen mimozaların mimi düşsün, hanimiş benim mimilerim.. mimlenenler, illa da birilerini mimleyecek diye bi şey yok delirmeyin. başka işiniz mi yok allaşkına. İsteyen mimler istemeyen mimlemez, birisi daha mim derse ağzını burnunu kırıcam ona göre!

zeugma
zoitsa
aslısın
içimdekihayvanlar
bohemianvibes

öperim hepinizi...

10 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

blogunu yeni keşfettim ve çok güzel. yazı daöyle ruh halinde şarkı da

Aydedeye havlayan dedi ki...

:)) pearl jam ne yapsa güzel oluyor ama değil mi? yine bekleriz efenim :)

inanirsakolurbence dedi ki...

mia da gelmiş buralaraa:)

cıbıl göbüş bile imzaladın demek:)

mırıldayan kedilerle sadece yürüdün mü ama burnusundan öper insan:)

fuardan fotoğraf yok mu bu arada hani cıbıl göbüşler?:)

Aydedeye havlayan dedi ki...

fotoğraf makinemi götürmemiştim mutlaka birileri çeker diye :) ve çeken oldu tabii ki o efsanevi sahneyi :) mutlaka nete düşer bir iki güne :))

Aslısın dedi ki...

ben bu mimi pazar günü en Neriman'ından cevapladım yahu:)

Aydedeye havlayan dedi ki...

haha ben nete giremedim 3-4 gündür o yüzden bilgim yoktu. olsun bi de benim için cevapla haha yok canım cevaplama tabii ki :)

Zeugma dedi ki...

Mimlenenler illa kendi blogundan mim cevaplayacak diye bir şey de yok değil mi ama?
Ben de zamanında senin şu en son cümlendeki ruh haline girmiştim ve bırakmıştım bu işleri :))
O yüzden mimin ilk elemanı olarak burada yanıtlıyorum:

Şu anki ruh halime göre beni kendime getirecek o mis kokulu mucize' yi gerçekleştirmem gerekiyor.
:)

Aydedeye havlayan dedi ki...

hahaha hmmmm enfes görünüyor be zeugma! olsa da içsek!

julia dedi ki...

mimlenmişim,haberim yok.vizelerden vakit bulup yazamadığım için buradan şöyle bir ruh hali gelsin benden sana,böyleyim;

http://www.youtube.com/watch?v=ukLBujJFW3E

aynı zamanda bir Bukowski şiiri.
Bukowski çok kral adam.

Aydedeye havlayan dedi ki...

oooo beni benden aldın Julia!! bukowski deyince akan sular durur benim için.. muzik de şahane geldi sabah sabah. öperizzz..

Bunu sevdiyseniz aşağıdakilere bitersiniz!

Related Posts with Thumbnails